Tuesday, January 25, 2011

.: Tak Perlu lah Rasa Awak Tu Bagus Sangat Taw :.

Salam. Malas nak update part 2 entri lepas. Sorry lah ye. so, malam ni tak ada apa yang nak direpekkan.. Tapi kejap lagi mungkin nak merepek jugak kot.. So, sesiapa yang tak suka, sila berambus sekarang ye. Tak paksa baca pun..[ sopan gile intro]

Ehsan Cik Google

Pernah tak one time korang rasa down sangat2? mesti pernah kan? Okay.. Hari ni saya DOWN tahap cipan. So sila bersabar kalau kadang2 apa yang anda baca terkena kat batang hidung sendiri. Jadi, kalau dah agak2 rasa macam nak sampai kat batang hidung tu, tunduk cepat2.. Kang tak bangun pulak! Kebabooom..!

So rasenya ini entri PALING EMO yang pernah saya tulis..

Kalau ada yang terasa, tak pelah.. ADA AKU KISAH?!!

Sikit pun aku tak heran lah!

Jadi tak perlulah besar kepala sangat ye.. Berkata-kata tanpa memikirkan perasaan orang lain.. Sebenarnya hal2 macam ni saya memang dah selalu terkena.. Tapi diamkan aje.. Sebab malas nak layan.. Perangai anda tu kadang2 buat saya rasa nak menyumpah-nyumpah je dalam hati..
Okay, hari ni saya dah tak tahan sabar..
Take note.

Sorrylah.. kan saya dah cakap.. ni entri EMO...
Tak suka?
Shhuhhhh3..!!!

Anda hensem sangat? Anda cantik sangat? Anda kaya sangat? Anda berkaliber sangat? Anda hot sangat? Anda bagus sangat? Anda bijak sangat?
ANDA PERASAN SANGAT mungkin lah!
WHAT THE H!
( Hangit ok..!)



Tak perlu la nak menghina aku sampai begitu sekali..
Anda bagus sangat kah?
Anda rasa saya tak mampu buat?
FINE..

Tak baik taw pandang rendah pada orang lain.. Tapi tak kisah la kalau anda memang terlalu tinggi tinggi tinggi sangat untuk dipandang..Saya memang rendah.. Rendah hati. Rendah diri.. Tapi, 
SAYA TAK RENDAH HARGA DIRI!


Anda jangan melopong pulak lepas ni..
Saya tak suruh..
Tutup mulut rapat2, and pandang tempat lain..
Langkah cepat2.. 
Berambus!

Babai.




p/s: Kalau ketepeeeekk kena kat batang hidung, cuba letakkan diri anda dalam diri orang yang anda hina? Apa anda rasa? Seronok? So, sila berhati-hati bila berkata-kata

.. 

8 comments:

atiqahzayadi said...

sabar2 :)

suriram said...

marahnya anis,sorry kalau saya ada tersalah bicara,kadang2 manusia xperasan apa yg dia ckp,peace no war :)

Nailofarhazirah said...

atiqah: dah sabar dh ni.. ddk diam2 je.. hehehe

Nailofarhazirah said...

iram: eh, awk ni.. xder lah.. peace!

syufaa said...

manusia kan mmg camtu..tak sedar asal usul.. =.=

Nailofarhazirah said...

syufaa: hehe.. btol3..

Ashirah Ibrahim said...

be strong anis..:)..xpe org perlekehkan kita nnt stu hari dorg yg kena balik..:)..life goes around..:)

Nailofarhazirah said...

ashee: thx dear! =)