Wednesday, January 5, 2011

.: Kalau berpacaran :.

Salam.. Ok. tajuk tak ada kena mengena dengan entri.. Hahaha.. Selalu dah jadi macam ni.. Maafkan jari2 saya yang menaip.. Kuikuikui.. Ok2.. Hari ni pergi tengok wayang dulu.. The Tourist.. Serious, tak best sangat. Tak berbaloi!
Ini Cik Iram Maisarah.. Dia pun blogger jugaks! eheh..

Ini roomate saya, Cik Ika and my classmate Cik Khazin yang tolong beli tiket wayang

Sebelum masuk hall, snap2 mane yang patut dulu.. Hahaha

 Dah abis tengok wayang tu, apa lagi...Merayap la.. tengok bag la.. Itu la.. ini la.. Ter adore dengan satu handbag kat Teetoo.. Tapi.. Tengok jela.. Duit dah mencurah-curah ke ladang gandum! haha..

Hai2 bye2 jela tengok Teetoo tu.. Ohhh..

Aku pun nyampah apa pasal la aku suka wat gaya peace macam tuh! haish...

Oppss!! Jadi paparazzi sebentar! Muahahaha.. Cik Lily & Hencik Izzu..

 Elok2 dah selesai jalan2 sesi pertama, lupa pulak Cik Ika Si roomate nak beli lens cam kat Hencik Denoy. Yang 50mm punya.. Ok Cik Ika, boleyh masuk studio esok! Kahkahkah..


 Dah selesai sesi jual beli dengan Hencik Denoy..

Jalan2 lagi semntara nak tunggu solat Maghrib.. Habis semua pelosok Wangsa Walk Mall! Hahaha..

Sama saiz tu! [pewoot] Hahaha..

Pose yg same lagi.. Adoiyhh..

Menjalankan eksperiment ke atas Cik Lily.. Nasib lah.

Lepas solat Maghrib, gerak pergi makan kat Kg.Baru.. Heavennya dapat makan..

Tengok tu.. Penoh meja makan tu dengan makanan.. Harga kat kedai ni memang sangat resonable.. Sesuai sangat untuk student macam kitaorang neh..

Ni pinggan saya.. Terliur tak, terliur tak?

Amik ko.. Licin!
  Perut pun dah kenyang.. So silalah beredar untuk balik ke kolej ye kawan2.. haha.. Serious penat.. Perut pun dah penuh.. Tak sabar nak balik bilik.. Sebab.. Tadi suruh Cik Zuhaili [yang juga blogger tegar..Haha] beli selendang yang ombak2 tu.. hehehe..  tak nak tunjuk muke.. Muke dah minyak2 cam ap lagi.. Yang penting ribbon merah polka dot yang cumeyl lagi shanteekk
Suke! thanks A lot Cik Zuhaili!

p/s: kecian cik Teddy yang sedang tunggu saya update blog.. Thanks sanggup tunggu nak baca my entri!

3 comments:

lily said...

i like gmbr yg no 2 tu..hahahaha

Nailofarhazirah said...

lily: hahaha.. aku no comment.. ak tulung2 post jew..

syufaa said...

hahaha! sgt sakan berjalan yeeee.. =)