Wednesday, December 1, 2010

.: Cuti-cuti Exam; Sg. Tesong & Hot Spring, Sungkai:.

Salam. Okay, this one is not my plan. Serious.. Not mine... Ni semua gara2 dua orang classmates  dan seorang roomates yg sengal lagi mengong lagi best lagi emmm.eeemmm..Okay, enough! Hahaha.. This is what we call contingency plan [management ni, anak2..] Ye lah.. Contingency plan during a super duper longer final paper gap that really really really uninteresting! Hari Ahad kat Sg.Congkak. Hari Isnin kat Sungkai pulak. [bercuti-cuti exam btol!]

BBQ!

Yeah, yeah, berusaha! Muahaha..

Nampak tak air sungai yang deras lagi sejuk dan lagi mengujakan tu? Haaaa... apa lagi.. Saya terjun saje..  Lalala..Mereka2 masih lagi berusaha memanggang.. Saye? Makan jew.. Eh, eh, saya dah tolong hidupkan api, okay... So, your turn!

 Semua muka lapar..

Terpaksa berpayung semasa sesi panggang- memanggang sebab hujan turun mencurh-curah..


 Sosej and ayam. Choop! nak Chicken wing!

HOT SPRING

Pics at Hot Spring tak banyak sangat. Ada 2,3 keping je pada saya. Sebab saya malas nak bawak hp. nanti kena air.. Lingkup! Tengah tunggu Shafiq Arshad upload semua pic dari hp water resist nya.. Hahaha.. Cepat!


Say `Fekrie Gemok..` That`s why mulut masing2 muncung.. hahahaha

Balik rumah Cik Roomate Saya, makan2.. Dinner yg sangat best.. Tak ada pic, tapi nak cakap jugak lauk-pauk yg her mum n sis masak.. Sebab saya makan dengan lahapnya..Wahahaha..

- Nasi putih[of course la..]
- Sambal Kicap [Marvelous!] 
-Jantung pisang rebus [ohh.. I adore it so much!]
-Udang goreng tepung
-Sayur Campur
- Sup ayam

[Dah2... ko kalau pasal makan... bukan maen...] Credit to Cik Roomate Saya and her family yg sangat best! Ehahaha..

p/s: Sorry yurp, pics tak berape shanteek sangat.. camera hp yg 2.0 megapixel je mampu...

3 comments:

ieka achik said...

ikan 3 rasa xmo ckp...nyum3

Nailofarhazirah said...

alamak.. tertinggal la plak.. ehehe...

Irma A.Wahid said...

hai...nice to know u...best x g hot spring sungkai??
i bakal pegi this week...igt u ade pic bnyk..kot ade gmbr kt sane..tpi im sure mesti bestkan~~=)) bdw..salam perkenalan~~