Wednesday, August 3, 2011

.: 3 Ramadhan :.

Salam.. tak ada apa sangat yang nak tulis. Petang tadi sempat ke bazar Ramadhan kt PKNS Bangi.. Walaupun hujan bagai, saya, En.Teddy bersama Fifi dan Lily tetap meneruskan hasrat menerjah bazar tersebut. Oowhh.. Sangat gigih meredah hujan yang sangat lebat.. Tak expect pun En Teddy nak amik saya kat MFI ni and bawak pergi bazar. Tetiba je mesej..


Nampak tak? Nampak tak? Si kecik ni dengan tabah bawak payung meredah hujan untuk beli juadah berbuka ngan kitaorng.. She walk by herself.. Redah lopak air. Hahaha..

Nasi ayam berempah yg sangat sedap. Credit tu En Teddy!

Saya dengan tidak sengaje terdrop my purse kat dalam kereta. Sangat messy.. Pastu, xde duit nak beli apa2 sebab purse tertinggal kat dalam kereta. Memang nak kena ketuk. Oleh kerana tidak berduit, jadi saya menyerahkan segala urusan jual beli kepada En Teddy. Dia yang belikan makanan untuk saya. Yiihuuu..!! Walaupun hujan masih lago turun dengan tidak hentinya, kami masih lagi berjalan2 di situ..  Si Fifi bawak saya jalan2 cari makan sambil redah lopak air dan terus berjalan dalam lopak air bersama Fifi..Lalala.. Ok, balik mmg kehujanan.. Hahahaha..

Waiting for the next location. Someone please raise your hands [ even I can't see it] and tell me the best Bazar Ramadhan.. Okayy!!

Manfaatkan bulan yang penuh barakah ini.


Short update
Babai

2 comments:

syufaa said...

hihi.
saya taktau mana bazar yg best.
tp buka rumah saya jugak yg best.
jemput la datang. :P

Nailofarhazirah said...

syufaa: owhh sangat betol.. home cook is da best!