Saturday, October 30, 2010

.: P/s = I`m happy with you..!! :.


Sangat terharu bila dibelikan tiga buku roti, saya ulang tiga buku roti semata-mata sebab kalau tak ada sape2 nak temankan saya makan..Saya boleh makan roti tu.. masyaAllah.. Banyaknye... saya tak kan gemuk kalau makan tiga buku roti ni awak.. Ahaks!

You are really understanding [ I hope]..

Actually, saya memang tak selera nak makan. Because of ubat yg dokter kasi tu., I lost my appetite.. And awak macam tahu2 yg saya tak kan selera nak makan nasi,,[sobs2.. terharu..].. Memang tak ada selera langsung.. Ubat tu affected me so much!

You are really understanding [I wish]..

Thank you for being an understanding person. Thank you so much, awak.. You can read my mind.. Even saya tak pernah cakap apa2 pun.. A good mind reader..

You are really understanding [I confident]..

Thank you, awak

11 comments:

sarah said...

awak ni refer kepada siapa?

Nailofarhazirah said...

kepada tuttttt....

syufaa said...

oloh2..nti kite tman awk makan k.. :))

[loveyourlife] said...

hamboiii. jiwang eyh sekarang. kalah aku dah haha :D

Nailofarhazirah said...

syufaa: ala.. awk kat umah.. cmne nak teman kite.. hehehe[gediks!]

tqah: hey3... ko lg jiwang,k.. every day kuar post sal laki ko... [hakhak]

iela_fadila alias said...

sapa tu..
ehem2..
sweet laa..hehe

Nailofarhazirah said...

iela: ehem3.. yeke?

iela_fadila alias said...

yo laa..
acewah!
hehe.hope happy sllu ye..

Nur Suaidah Bachok said...

pewitttt! siapakah?

Nailofarhazirah said...

iela: muahaha.. hopefully! btw, thx dear.. slalu bg smgt kat shaye.. xsbr nk balik cuti ni,, apsal lmbat bbnor ni..

Nailofarhazirah said...

molmolla: weewittt.. adalah! *toink *toink