Tuesday, August 25, 2009

Kisah saye & roommate saye

saye ade roommate..
roommate saye agak sengal, jadi saye pun jadi agak sengal sket.
sket jela..tak bnyak..sebab..
nanti roomate saye kate
Lebih nampak..

hari-hari saye tengok muke die kat bilik..
hari-hari dier tersengih-sengih..
hari-hari dier wat perangai kureng senonoh..(haha..)
Atte, buwat la ape yg kamu nak buwat..

saye slalu tak layan lawak bodoh dier..
kcian dier.
kadang-kadang saye wat dunno je ngn dier..
kcian dier..
mulut dier xpnah diam ceriakan hari-hari saye..
kcian dier..

biler dier dah ader yg pnyer
saye suke tngok dier tenyum sorang-sorang..
pastu buat bahan kat facebook..
hahaha..klakar...

tapi saye tak suke kalu dier cakap ni

"aku rase dier yang paling baek"
"knape dier tak contact aku balik.."

Jgn ulang lagi ayat ni depan saye..
kalau nak ulang jugak, pastikan saye tak dengar..
sebab saye SEDIH kalau dengar ayat tu..

sekarang saye dan roommate saye suke dengar lagu Aiman..
CINTA TERAKHIR..
saye nanges..
dier sedih...



2 comments:

Qider said...

jangan nangis..sekarang kena banyak gelak anis,sebab kita tak tahu belakang hari nanti kisah kita bakal menjadi lebih sedih atau sangat gembira..

enjoy the second u have now..okey sis?

sillentkillerz said...

alahai.. ciannyer dier.. xbik nangis2 tau yang..xper.. yang baik datang kemudian.. yang teruk datang 1st.. tunggu jer k? dont worry..