Friday, October 7, 2011

.: My Convocation :.

Malasnya nak menaip.. Eerr..

Ni before ceremony. Ehee..

Siap kena interview lagi.. Kellaass kau! Hahaha

Saya The One

Weyh3, belum official grad lagi dah nak lambung2.. Pe kes? Haha

Somebody, pleaseee...

Actually bukan ni sahaja my classmates, ramai lagi.. 


After Ceremony, I`m taking about 30 minutes to trace my parents. Lama tu.. Cian mak and ayah. Sementara tunggu my parents, already inform my classmates to gather in front of DSI for post-grad pose! Ngeee..

See2, Zaidruce and me.

Actually teruja dengan bouquet besar yg ada teddy bear tu.. Dan2 nak amek gambar.. Hahaha

Sempat jugak jumpa my twin[eerr.. bukan2]. eh, my ex-roomate!



Lastly, jumpa jugak my family! Yeaayyy...!!!!


Adik!

Mijie and me!


Saya dah hilang..Wuwuwuwuwu

Qilah, Ayu, Saya! & Lily!!!



Precious Moment! 

Muaah30x!

Both of them are always by my side. Love you so much!  
Keep supporting  me for entire of my life

p/s: Setakat ini sahaja yang dapat di upload. Actually, banyak gila pics yang di snap. Credit to 
Miss NurHidayahIsa the photographer!




7 comments:

shafiqabdshukor said...

tahniah...tahniah..

[loveyourlife] said...

anis! best nye kau dah grad! jealous much! btw tahniah sayang! :)

Nailofarhazirah said...

@syafiqahabdshukor
yerima kasih, awk!

Nailofarhazirah said...

@loveyourlife
tq so much, dear!
nnnt turn ko plak..
mesti lg happening kan...

syufaa said...

aaaaaa.
seronoknyeeeeeeeeeee!!! :DD

Nailofarhazirah said...

@syufaa
eheee.. sonok2.. xbleyh digambarkan..ngee

Anonymous said...

sweetnya mak n ayah hg ! ehehe

-ila