Wednesday, September 22, 2010

.: Kami Da`ie CintaMu ;.

I`m back..!! Ramai yang bertanya, bila saya nak kembali menulis? Hehehe.. Bukan tak nak menulis dan mengarang lagi, tapi tak sempat..Mengalami sedikit kekangan masa. Terima kasih kepada follower yang sentiasa update dengan blog saya..

So, sementara kesibukan belum sampai ke peak- hours, saya sempat juga luangkan sedikit masa menulis lagi.. Post kali ini agak touching sket.. Hehe.. Kidding..!!!


She is the one yang selalu keep in touch dengan saya.. Banyak bagi sokongan dan dorongan yang tak ternilai harganya. The one yang selalu mengingatkan saya bahawa tiada erti putus asa dalam kehidupan kita.. Seorang yang ceria dan gila camera.. So, tak susah saya nak dapatkan gambar-gambar dia. Selalu update latest pictures yang comeyl.. Dan selalu update blog juge. Ngee~.. She is Ms Siti Ashirah Ibrahim.. Currently at Buffalo, New York...
Ms BS Biotechnology ni..

Nanti aku nak suruh ko wat baka tanduk rusa yang baru.. Lalalala


This gurl also minah gile camera.. So, dengan slumber nya saya boleh copy dia punya pic pada bila-bila masa saja.. Hahaha.. Juga banyak bagi dorongan dan sokongan yang tak pernah putus-putus pada saya.

Thanks, Dear

Selalu hangout dengan dia before dia fly ke NY.. Miss the moments so much!!
Anak kelahiran negeri di bawah bayu, Wahidatul Husna Zuldin bahh.. Ngee~
Currently at Rochester, New York.. Also minah BS Biotechnology...

Ko aku nak suruh wat baka kucing siam + kucing gatal.. Ahaks!


Then, this gurl is my - Gadis Air Mata - with.. faham tak? Kami mudah menangis bila bersama.. Serious! Tak tipu.. Ummu Habibah Sulaiman. Currently study at University of Al-Azhar, Cairo Egypt.. Sesuai dengan sifat dan perasaan dirinya.. Ms BS Medic..

Anis sakit, Ummu tolong taw!

This one, yang masih ada untuk temankan saya di Malaysia..

Thanks dear!

Like Ummu too.. Tak banyak beza... Masa kat sekolah dulu, orang selalu confuse saya and dia.. Diorang kata we are just like a same person.. Ms Nur Afiqah Rahasnan.. Will be in BS Farmacy...
Now Kat INTEC UiTM..

Senang la nak dapat ubat nanti..

We are in the same team for National Robotics Competition masa form 4.. remember?
Sama-sama suka robot masa tu.. hehehe..

... Kami Da`ie Pencinta IlmuMu..


p/s: Ukhuwah Fillah Abadan Abada..

4 comments:

~W.A.H.I.E~ said...

saya terharuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...=(..sgt rindu bole x?..huhu

Nailofarhazirah said...

can la... miss u too dear..
sangt impikn dpt hangout mcm selalu.. huhuhu..

Ashirah Ibrahim said...

cumel2x..wa terharu la..:)..happy graduation..see u next year..insyaallah..:)

Nailofarhazirah said...

ashee: i blom graduate lg lah cyg.. next year lah... btw, thx alot! gonna miss u..