Friday, July 17, 2009

Apa yang berlaku...??

Sedang leka menonton tv di ruang tamu bersama Hazim and Alia.. Hazim berlari-lari kesana sini.

macam lapar je budak ni....

"Ajim lapaq ka?"
"Emmhpp..!!" jawabnya sambil mengangguk kepala

tapi aku wat bodoh jew... Jahat sket.. trus leka menonton tv..

Tiba-tiba....
Hazim datang.. menunjukkan sesuatu kat dalam mulut...
nafasnya tersekat-sekat..

"Ya Allah... Ajim tercekik..!!

Aku terus menepuk-nepuk belakangnya mengharapkan segalanya selamat.. sambil memanggil-manggil nama si Kecil itu..

"Ajim..!! Ajim,ok..??"

senyap...

aku menyangka semuanya selamat..

tetapi...
nafas dia tercungap-cungap...
dan..hmmmmm...
aku menangis lagi.....


*** Ya Allah.... Aku mimpi lagi....*****
samapai ke pagi aku tak boleh nak lelapkan mata
keep thinking what happen actually..
rase tak sedap hati..

something wrong..??

Mira, tolong..

1 comment:

lurunharima said...

what happen nie?! ajiem mana nie? anak sedara shapiq or anak sedara zira nie? dont wrry.. mainan tidur je.. doa banyak2 xder aper2 k?