Thursday, April 1, 2010

.::Kisah saya & Roommate saya (2)::.

Bila nak bangun pagi..
roommate saya yang shengal tak kan bangun kalau saya tak bangun..
die kata..
" tak tahan godaan.."
hampeh..
kalau saya tak suruh mandi..
dia akan termenung depan laptop sampai tengah hari...
selalunya memang macam tu..
jarang skali bgun dgn senang hati dan trus pegi mandi..
klu hepi shaje bgun.. tenyum2..sengih2..
ade makne la tu..
"LAPAR.."
ohh.. roommateku..

semalam tak sampai pkul 4 ptg lagi dah mandi 3 kali..
ini semuanya gara-gara roommate ku yg mmg shengal..
Mandi sebelom pegi.. Mandi Hujan.. Mandi kat bilik selapas berhujan

mandi hujan dari Plaza Low Yatt sampai kolej..
" Aku dah ikut jalan yang paling dekat dh ni.."
Basah jugak la mengong...
bayangkan..

Tapi seronok jgak mandi hujan..
Ehehehehe...

2 comments:

Sesopie said...

comeyh seyh rumate kaw!

Nailofarhazirah said...

jgn puji die lebih2 copie.. nnt kembang.. tak hengat dunie..